26.10.2005 - 23:47
Laeronau sinistrada dilluns tenia la matrícula EC-EME, la llista de matriculacions que publica el Ministerio de Fomento, diu sobre aquesta avioneta que era de la marca Cessna, model 172-N amb núm. de sèrie 17271082 any de construcció 1979, i data de matriculació 13/02/1989, tot això es pot veure en el document en pdf que us adjuntem, pàgina 133 de 321, en document fet públic pel Ministerio de Fomento el 31 de gener de 2005.
En un altre document del mateix ministeri, en la llista de motors que també us adjuntem en pdf, podem veure que lavioneta matriculada EME tenia un pes màxim autoritzat de 1.022 quilos, un motor, marca LYCOMING, model IO-720-D1CD.
Creiem, que segurament recordareu laccident dun matí de dissabte, 22 de juny de lany 2002, en que una avioneta tot enlairant-se de laeroport de Sabadell, va intentar aterrar demergència a lautopista C-58, i que va topar amb el sostre dun cotxe, doncs casualment era una avioneta Cessna F-172N, igual marca i model que la que va patir laccident a Sant Quirze dilluns, linforme del Ministerio de Fomento sobre aquell accident de lany 2002, en la que viatjaven tres ocupants, és a dir un pilot més dos ocupants, i que podeu consultar en aquest pdf, que el ministeri fa públic i que també us adjuntem, dóna molta rellevància en aquell accident, com possiblement també farà en aquest, al pes de laeronau i diu que, -sempre parlem de laccident del 2002- possiblement per modificacions introduïdes en lavió aquest tenia un pes en buit de 693 quilos, com registra un full de pes de data 28/08/2001, en lloc dels 652 quilos, que duia el manual del pilot de la Cessna 172N, i això diu linforme pericial, es coneix com el passatger amagat pasajero oculto.