Mike Oldfield i el seu ‘Tubular Bells’ al Rock’n’Video

Redacció

20.10.2005 - 22:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’Associació Ripollet Rock ha organitzat per divendres 21 un nou Rock’n’Video. L’entitat projectarà el concert de presentació de la tercera part del conegut “Tubular Bells” de Mike Oldfield. L’estil de rock simfònic d’aquest músic britànic arrossega a milers de seguidors per tot el món. A més, en aquesta ocasió destaca la presència de la violinista gallega Rosa Cedron, que posa veu a la música del compositor. Oldfield va descobrir a Cedron durant el concert de Luar Na Lubre, un grup gallec de música celta.

Tubular Bells és una obra instrumental de rock simfònic creada als anys 70 i que va suposar el reconeixement mundial de Mike Oldfield. Uns anys més tard, l’artista realitzaria una revisió d’aquesta obra i edita la segona part. Finalment, sorgeix Tubular Bells III.

El Rock’n’Video començarà a les 22.30 hores al Cafetí del Casal de Joves de Ripollet. L’entrada és gratuïta i l’entitat ofereix serveix de bar a un euro.

Recomanem