05.07.2005 - 00:05
El camí del Llombo, el camí de Sant Esteve, el camí Vell dAgullent i la Senda Cinc Germans d’Ontinyent milloraran lestat del seu traçat, amb una actuació que té un cost global de 22.000, que es pagarà a mitges entre la regidoria de Disseminat i el veïnat de la zona. La regidoria promourà lasfaltat de diversos trams del camí de Llombo i de lAlba, el que suposarà la millora dun asfalt que ara presenta alguns clots, resultat del desgast i de les intervencions de retrancament fetes en alguns murs. El pressupost daquesta actuació ronda els 5.000.
Al camí de Sant Esteve es pavimentarà un nou tram de la via que accedeix a l’ermita. Des de la regidoria de Disseminat sha volgut recordar que ha demanat a la Generalitat en repetides ocasions ajudes econòmiques per a millorar el camí, en tant que lermita és un atractiu turístic de la ciutat. Segons el consistori, ni les diverses sol·licituds per escrit, ni la reunió que realitzà el regidor de Disseminat, Joan Cambra, acompanyat pel president dels Llumeners, Lluís Torró, a la direcció general de Turisme dInterior “han fet sensibilitzar ladministració autonòmica de la necessitat dinvertir en aquest camí”. El regidor, Joan Cambra, ha indicat que es proposen millorar cada any un tram, fins a completar el total del camí.
A més daquestes iniciatives la regidoria de Disseminat efectuarà dues actuacions urgents. Una per a millorar la capa asfàltica del tram inicial del Camí Vell dAgullent i laltra consistirà en el reompliment dalguns clots existents en la senda dels Cinc Germans.