22.03.2001 - 05:38
L’Ajuntament de Mollet i l’empresa Sorea han editat conjuntament el llibre ‘La història del servei municipal d’aigua a Mollet del Vallès’. El llibre ha estat escrit per Francesc Carceller, el qual fa un repàs a l’evolució que ha tingut a la nostra ciutat l’abastament d’aigua potable a la ciutadania.
L’acte de presentació tindrà lloc avui dijous, 22 de març, a les 19.30h, al Centre Cultural La Marineta. L’acte comptarà amb la presència de l’autor del llibre, Francesc Carceller, del director de Sorea, empresa concessionària del servei d’aigua a Mollet, Leandro Amargós, i de l’alcaldessa de la ciutat, Montserrat Tura.
El llibre La història del servei municipal d’aigua a Mollet del Vallès és el segon número de la Col·lecció de monografies Domènech Sugrañes, que impulsa l’Àrea de Territori de l’Ajuntament amb la finalitat de donar a conèixer la història i característiques d’edificis, institucions i serveis del nostre municipi vinculats a l’àmbit territorial.
El primer número de la col·lecció, La Farinera Moretó, es va presentar el passat mes de setembre.