Maulets de Fraga fan un acte amb els nous Maulets del Matarranya.

Redacció

28.07.2000 - 00:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’any passat per estes dates apareixien les primeres pintades dels Maulets de Fraga que enguany han tornat a actuar a la capital del Baix Cinca i a diferents municipis de l’entorn, tant de la comarca com del Segria.

Per la seua banda la nit del dijous 27 s’han presentat els Maulets del Matarranya que han actuat en els mateixos moments en una dotzena de municipis com Favara, Faio, Nonasp, Maella o Vall-de-Roures, sempre davant dels ajuntaments. Per les grans distancies entre els diferents pobles queda pales que est nou grup o assemblea de Maulets te diferents escamots a la comarca i que actuen coordinats amb els del Baix Cinca.

Els missatges trasmesos a les poblacions es centren en aspectes d’igualtat per a les dones, anti-feixistes, i sobretot de defensa de la llengua i identitat catalana a la Franja de Ponent.

Nomes a Fraga ha hagut, hores d’ara, una resposta en contra d’una associacio local contraria a la cultura catalana.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem