Seixanta entitats contra el Tunel d’Horta.

Redacció

14.05.2000 - 00:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Segons ha informat La Vanguardia , una seixantena d’entitats s’ha unit en contra del projecte de construccio del Tunel d’Horta, que esta potenciant la Generalitat -l’obra la faria TABASA, una empresa participada pel govern catala-, amb el consentiment dels municipis de Barcelona i Cerdanyola.

Els grups argumenta que l’obra seria un atemptat a la serra de Collserola i que nomes contribuiria a congestionar el transit a banda i banda del tunel.

L’ajuntament de Cerdanyola ja s’ha posicionat a favor del tunel amb condicions, com que vagi soterrat al pas per la ciutat, o que no sigui de peatge. Des de Barcelona el posicionament es mes dificil perque els socis del PSC-PSOE ja s’hi han posicionat en contra.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem