Cable i Televisio de Catalunya, segon operador de cable catala, utilitzara com a marca comercial el nom de ?Menta?.

Redacció

18.06.1999 - 00:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Aixi ho han comunicat avui els directius de la companyia que esperen tancar l?any amb 300.000 llars connectades. El president de CTC, Juan Echevarria i el director general, Salvador Martin, han recordat que l?empresa te compromesa una inversio de 150.000 milions de pessetes en els propers cinc anys per fer arribar el cable al 80% de la poblacio catalana. CTC invertira 307 milions de pessetes en una campanya de publicitat que comencara aquest juny per donar a coneixer el nom de Menta i per divulgar els serveis que ofereix la companyia i que abarquen des de la telefonia a l?Internet d?alta velocitat, passant pel canals de televisio i d?altres serveis de telecomunicacions.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem