18.11.1999 - 00:00
Uns 40 treballadors del Restaurant Can Rectoret de Santa Perpetua de Mogoda es van concentrar ahir davant les portes d’aquest establiment de restauracio per a evitar que els propietaris puguessin obrir-lo, segons va manifestar l’advocat dels empleats, Jose Antonio Pascual. Aquests treballadors ja van impedir, abans d’ahir, que les 20 persones que ha contractat la empresa Can Rectoret, SL, nova propietaria del restaurant, accedisin al local. La presencia de tres dotacions de la Guardia Civil va evitar que l’enfrontament acabes en una esbatusada.
Avui es celebrara a Barcelona una reunio entre les tres parts implicades, la empresa Gardos, antiga propietaria de Can Rectoret, Can Rectoret, S.L., i els
treballadors, a peticio de la Conselleria de Treball, per intentar arribar a un acord. Els responsables de Gardos van decidir de forma unilateral tancar el restaurant el passat mes d’agost al?legant que no era un negoci viable i poc despres que se’ls hagues desestimat un expedient de tancament.
Els 40 treballadors d’aquesta firma es van trobar, a la tornada de les vacances, amb les portes tancades i des d’aquell dia intenten recuperar el seu lloc de treball.