24.04.2015 - 06:00
De rellotges connectats, n’hi ha moltíssims al mercat: del complet i pioner Pebble, amb un preu ajustat i més de sis mil aplicacions disponibles, a l’LG G Watch R d’Android, passant pel Moto 360 i els Samsung Gear 2 i Fit. Però del que es parla més, fins avui no surt al mercat: l’Apple Watch. Des que es va anunciar l’any passat ha aixecat moltes expectatives, malgrat que els detalls n’han anat transcendint a poc a poc i amb comptagotes.
Des d’avui es pot comprar en nou països (Alemanya, Austràlia, el Canadà, els EUA, França, la Gran Bretanya, Hong Kong, el Japó i la Xina) amb un preu que va, segons el model, dels 349 dòlars als 549 dòlars. També hi ha models especials i de luxe que poden superar els deu mil dòlars.
Per Apple, el rellotge ‘obre una nova era en la relació de les persones amb la tecnologia’: ‘És el producte més personal de tots els que hem creat perquè és el primer que hem dissenyat perquè el portis a sobre.’
Informació relacionada:
Apple explica com funciona el seu rellotge connectat (8-4-2015)
El comparador més complet de ‘smartwatches’ (5-1-2015)