Comunicat del ‘Col·lectiu Sem’ sobre les eleccions departamentals

• Hem rebut un comunicat del Col·lectiu SEM on parla de les eleccions deparatmentals de diumenge ...>>
    Dj. 26 de març del 2015

26.03.2015 - 11:20

En aquest comunicat diuen: El Col·lectiu SEM que reuneix diversos partits i associacions (Federació per a la defensa de la llengua i la cultura catalanes, territorial nord-catalana de l’ANC, CUP, Esquerra Republicana de Catalunya, Europe Ecologie Les Verts, Unitat Catalana) reclama el manteniment i assignació de competències específiques en el marc de la reforma territorial en marxa, una col·lectivitat nord catalna (Diputació Provincial o un altre), en particular pel que fa al desenvolupament econòmic, les relacions amb Catalunya, la llengua, la cultura i l’educació en català’

Anuncia que ha enviat ‘t un qüestionari als caps de partits de dreta i d’esquerra d’aquestes eleccions departamentals, n’esperem les respostes Volem que el conjunt del cos polític, així com els actors de la vida econòmica i social de la població tinguin en consideració les nostres especificitats. Seguirem federant al voltant d’aquest objectiu fins a les eleccions regionals i més enllà. Els resultats de la primera ronda no poden deixar-nos indiferents i cridem a tots els catalans a parar la pujada del Front Nacional.’