Una bandera en un drone fa aturar el partit entre Sèrbia i Albània

  • L'aparició d'una bandera de la Gran Albània a mig partit classificatori de l'Eurocopa 2016 genera una picabaralla entre jugadors

VilaWeb
VilaWeb

Redacció

15.10.2014 - 09:57

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Mai no havien jugat encara cap partit les seleccions absolutes d’Albània i Sèrbia des de l’esclat de Iugoslàvia. I, tot i les esperances de la UEFA que no hi hauria problemes, la tensió entre tots dos països, amb la qüestió de Kossove de fons, va aparèixer de manera sobtada en el partit classificatori d’ahir per a l’Eurocopa 2016. Al minut 41 l’àrbitre del matx va decidir d’interrompre’l quan un drone va començar a sobrevolar l’estadi del Partizan de Belgrad amb una bandera de la Gran Albània (vídeo i fotos).

Quan el jugador serbi Stefan Mitrovic va aconseguir d’estirar la bandera i fer baixar l’aparell a terra es va organitzar una picabaralla amb uns quants jugadors albanesos que va obligar l’àrbitre a enviar tots dos equips al vestidor i, posteriorment, a suspendre el partit.

En la decisió arbitral, també hi va tenir molt a veure el perill d’invasió del camp dels afeccionats serbis, que van llançar petards, bengales i tota mena d’objectes al terreny i als jugadors d’Albània. De fet, a les grades no s’havia permès que hi hagués seguidors albanesos per recomanació expressa de la UEFA.

Segons mitjans serbis, un germà del primer ministre albanès fou detingut a la sala VIP de l’estadi del Partizan com a possible instigador de l’envolament del drone.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem