Un cineasta quebequès prepara un documental sobre el procés d’autodeterminació català

  • Alexandre Chartrand ha engegat una campanya de microfinançament

VilaWeb

Redacció

24.06.2014 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Alexandre Chartrand és un cineasta quebequès que es declara enamorat de Catalunya. L’enamorament es materialitza ara amb un documental, ‘300 ans et un référendum‘, que tracta sobre el procés català cap a la independència. Té previst de rodar-lo a Catalunya entre el setembre i el desembre d’enguany i per a sufragar-lo ha obert una campanya de recaptació de fons.

El documental se centrarà en el procés d’autodeterminació de Catalunya, amb el focus fixat en la important implicació ciutadana al darrere del moviment.

Cal recordar que un altre cineasta quebequès, Roger Boire, ja va presentar el 2009 el documental ‘Questions nationales‘, centrat en els proccessos independentistes a Escòcia, el Quebec i Catalunya.

Més informació:

VilaWeb TV: Questions Nationales, una mirada al sobiranisme des del Quebec (21.09.2009)

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)