|
DIJOUS, 04/09/2008 - 06:59h
S'ha mort Joan Segarra, jugador mític del Barça dels anys cinquanta
Va ser el capità de l'equip de les cinc copes
En Joan Segarra, que feia temps que estava malalt, es va morir ahir a la tarda als vuitanta-un any, a Taradell (Osona), on l'enterraran. Va jugar al FC Barcelona del 1949 al 1965 i va disputar-hi 559 partits, ço que en fa un dels jugadors que més partits ha jugat amb la samarreta blau-grana. Segarra serà recordat per haver estat el capità del Barça de les cinc copes, que va conquerir al costat de grans jugadors com Kubala, Ramallets, César i Manchón.
Després de penjar les botes, va treure el títol d'entrenador i va dirigir alguns equips de les categories inferiors del Barça. La temporada 79/80 va ser l'ajudant del primer entrenador del Barça, Helenio Herrera.
A banda les seves qualitats físiques i de jugador polivalent, Segarra va guanyar-se l'admiració i el respecte de companys i rivals per l'actitud noble i valenta que el va caracteritzar.
Els funerals d’en Segarra es faran demà, a les 12.00, a la parròquia de Taradell.
|
|
|
|
|
|