|
DIMARTS, 07/10/2008 - 06:00h
(07/10/08). Esports i entitats, novetats a la graella de Vilassar Ràdio
També destaca el repte d’acostar-se a les escoles
Vilassar Ràdio ha iniciat la nova temporada amb l’objectiu de potenciar el paper de les entitats del poble i l’esport local. Entre les novetats, destaca la incorporació a la graella d’un programa esportiu “Esports” que feia més de deu anys que no es realitzava, els dilluns a les vuit del vespre, i un altre sobre la història i les activitats de les entitats del poble “Volem Saber”, els dijous a les 17.30 hores
El regidor de Comunicació de l’Ajuntament de Vilassar de Mar, Laureà Folch, ha destacat que amb la nova programació la ràdio municipal dóna un pas més per reforçar i ajudar a difondre la tasca de les entitats del poble, tant a nivell cultural com esportiu. A més, destaca el repte d’acostar-se a les escoles. I és que des de Vilassar Ràdio s’està preparant un nou espai en què els alumnes dels instituts siguin els protagonistes.
Pel que fa a la programació matinal, de dilluns a divendres, les emissions s’inicien a les 9.30h amb “Primera Hora”, programa informatiu amb les notícies més destacades de Vilassar de Mar i la comarca. De 10 a 13h, el nou magazine “Parlem de tot”, que inclou dimarts l’espai “Els nostres avis” i divendres “Teatre”. L’informatiu local i comarcal “Crònica” continua emetent-se en directe a les 13h i en redifusió a les 16 i 19.30h.
Pel que fa als espais de tarda, cada dia hi ha una oferta de programació diferent. A la primera franja horària, de 16.30 a 17.30h, “Una mica de ràdio” (divulgació de temes diversos i música), “El gramòfon” (espai que recupera patrimoni musical i emet cançons enregistrades en format disc de pedra), “El món dels clàssics” (música clàssica, òpera i sarsuela), “En clau de sol” (música revival) i “Això és música” (novetats musicals i agenda de concerts). De 17.30 a 18.30h, “Peluts” (dedicat als animals de companyia), “Etiqueta negra” (música negra), “Temps de neu” (dedicat a l’ esquí), “Volem saber” (entrevistes a entitats) i “L’art de sortir” (agenda cultural del cap de setmana). De 18.30 a 19.30h, “Músic Tour” (música actual sense conductor). Pel que fa a la darrera franja, destaquen els “Esports”, “Estem perdent els papers” (magazine d’humor amb 10 anys en antena), “17 cm” (programa d’humor), “Distorsions sonores” (heavy-metal), “Temps de concert” (recitals en viu) i la “Tertúlia política”.
Pel que fa al cap de setmana, destaca la posada en marxa del resum informatiu setmanal, a les 13h. A més, dissabte s’emet “El Bagul sardanista” (sardanes) i “Entre tu i jo” (programa concurs), i diumenge la redifusió de tres programes: “L’hora de la comunitat parroquial de Sant Joan”, “El Bagul sardanista” i “Estem perdent els papers”.
Vilassar Ràdio, que emet per Internet des de fa 1 any a través de http://radio.vilassardemar.cat, ha millorat la seva qualitat a la xarxa i ara es pot escoltar amb qualitat CD.
|
|
|
|
|
|