|
DIJOUS, 01/01/2009 - 14:00h
FestiVic tanca l’edició d’enguany amb el lliurament de premis del concurs de cartells
Diumenge, dia 4, a la tarda es farà el lliurament de premis i un concert de Gospel
El Festival de la Infància i la Joventut, FestiVic, tanca la seva edició el proper diumenge, dia 4 de gener, al mateix recinte firal El Sucre de Vic on s’ha estat celebrant des del passat 26 de desembre. En aquest acte de clausura es farà el lliurament de premis pels dissenys del cartell i, finalment, el grup de Gospel de La Garriga tancarà l’edició amb un concert. Els guardonats han estat: Ferran Isern, primer premi, Guillem Mirabet, segon premi i Aina de Luis, tercer premi.
Per aquesta edició del FestiVic, tots els nens i nenes de l’Escola de Música de Vic han participat en el disseny del cartell del festival, una novetat que ha tingut molt bona acollida. Els tres alumnes premiats rebran un lot de productes escolars. Fer menció també a l’accèssit que ha estat per Carla Tañá i que ha estat serigrafiat a les samarretes que llueixen els monitors i les monitores del FestiVic i que també s’han posat a la venda. La recaptació de la venda d’aquestes samarretes es destinarà al servei de Salut Mental Infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu.
L’eix argumental de l’edició d’aquest any ha estat la música en totes les seves possibilitats i totes activitats que s’han portat a terme han girat entorn a aquesta. Així doncs, els nens i nenes han pogut participar en una gran varietat de tallers on han elaborat els seus propis instruments musicals i n’han pogut tocar d’altres. A més, tant grans com petits han pogut gaudir de les diferents actuacions musicals i espectacles variats.
|
|
|
|
|
|