|
DIMECRES, 15/10/2008 - 15:00h
López Tena i Vicent Sanchis parlaran a Vic sobre l'Estatut i la possible retallada del Tribunal Constitucional
És una de les activitats dels Dijous de l'Òmnium
Aquest dijous a les 8 del vespre a l'Ateneu La Central de Vic hi haurà una taula rodona organitzada per Òmnium Osona dins el seu cicle dels Dijous. Hi participaran Alfons López Tena i Vicent Sanchis. L'acte arriba en un moment clau, ja que darrerament s'han filtrat rumors sobre la suposada retallada de l'Estatut per part del Tribunal Constitucional en matèria lingüística i en la capacitat de negociació bilateral entre la Generalitat i l'estat.
López Tena, vocal per CiU del Consell General del Poder Judicial (CGPJ) espanyol, i membre de la junta d’Òmnium a nivell nacional, ja ha parlat darrerament en altres actes similars sobre la necessitat que la societat catalana doni una resposta contundent si es retalla algun article del text estatutari.
Vicent Sanchis, exdirector del diari Avui i també de la junta d’Òmnium, ha destacat en aquest sentit, la necessitat de demanar des de la societat civil, unitat i ambició als partits polítics i de treballar des de les associacions i entitats en camins de sobirania seriosos a nivell nacional.
|
|
 Sanchis i López Tena, als dos extrems
|
|
|
|
|