|
DIVENDRES, 18/07/2008 - 14:00h
El programa EduArt finalitza amb èxit i continuarà durant els propers anys
El Patronat Municipal de Cultura, juntament amb el departament d'Educació i la comunitat educativa de Ripollet, han fet una valoració conjunta del programa EduArt, després del final del seu primer curs. Tots ells han estat d'acord en valorar molt positivament l'experiència i han anunciat la seva continuïtat durant els propers anys.
La regidora d'Educació, Maria del Mar Viera, i el regidor de Cultura, Ferran Tornel, afirmen que el programa continuarà en la mateixa línia durant el proper curs, encara que no descarten petits canvis que s'acabaran de concretar amb la comunitat educativa de cara al setembre. Esperen que el programa s'acabi de consolidar totalment l'any 2010 i preveuen un increment de la demanda d'alumnes durant el proper curs. Tornel, a més, va destacar que l'escepticisme inicial que acompanyava l'EduArt ha quedat dissolt donat l'èxit del programa.
L'EduArt és un programa impulsat pel PMC al setembre del 2007 amb el suport de la regidoria d'Educació, que pretén despertar i potenciar la sensibilitat artística dels alumnes. Durant aquest curs 197 alumnes de vuit centres educatius de Ripollet han participat en aquest programa.
|
|
|
|
|
|