|
DISSABTE, 13/01/2007 - 00:05h
Aprovat el pressupost d’Ontinyent per al 2007 amb 31.627.834 €
Gairebé el 30% del pressupost es destinarà a inversions
Ontinyent disposa ja del seu pressupost municipal, aprovat dijous passat dia 11 de gener, amb els vots a favor de l’equip de govern, els vots en contra dels 7 regidors del PP, i les abstencions dels regidors ara no adscrits. El pressupost de 2007 és de 31.627.834 euros, i en opinió del govern municipal destaca pel gran nombre d’inversions que contempla, ja que hi dedica pràcticament el 30% del total.
En defensa d’aquest pressupost, des del consistori es considera que ofereix dades significatives quant al sanejament de les arques municipals i la seua liquiditat. Per a José Manuel Torró, regidor d’Hisenda, ‘es tracta d’uns pressupostos realistes que combinen inversions de continuïtat amb propostes noves. Donem seguiment pressupostari a les polítiques globals marcades per a estos quatre anys, i alhora introduïm projectes nous que ajudaran a créixer i desenvolupar la nostra ciutat com per exemple la redacció del projecte de la central de la Policia Local a la Casa Balones, la creació a la sala polivalent d’una biblioteca de barri o la ubicació de l’arxiu a la casa Santa Bàrbara’. Torró també ha lamentat que les inversions de l’administració autonòmica i central són bastant escasses i segueixen obviant temes fonamentals per a la ciutat com per exemple l’edificació d’un nou hospital.
En l’apartat de despeses, s’han destacat l’àrea de personal, que es manté pressupostàriament, i les depeses corrents, que es mantenen una política de contenció, ‘si bé augmenten a causa de la inclusió de conceptes com el rèntings dels camps de gespa artificial o el manteniment dels nous espais ajardinats de la ciutat’.
Quant a les inversions, des de l’equip de govern s’han destacat les inversions destinades a la finalització de la Sala Polivalent al complex cultural, la biblioteca del barri de Sant Josep, l’adquisició de terrenys a diferents llocs: de l’avinguda del Tèxtil i a altres llocs, urbanitzacions al voltant del nucli urbà, o la semipeatonalització de carrers perpendiculars al carrer Major entre altres.
|
|
|
|
|
|