VilaWeb.cat
VilaWeb.tv
Nosaltres.cat
MÉSVilaWeb  Correu  Clau
Vilaweb  
DIUMENGE, 05/07/2009 - 13:36h

Codognès desmenteix oferta per part de Joan Pau Alduy i Amiel-Donat crea una associació.

Dm.5 de Juliol del 2009 (tarda)

En una entrevista publicada avui al diari l'Indépendant, que podeu llegir aquí, Jean Codognès desmenteix haver rebut cap oferta de col·laboració per part del batlle de Perpinyà, Joan Pau Alduy, tal com afirmen alguns.
També assegura que farà una oposició ferma, determinada, però constructiva...>>

...
En l'entrevista també fa una valoració dels resultats de les passades eleccions afirmant que, entre altres raons, Joan Pau Alduy ha pogut beneficiar d'una corrent de simpatia dels perpinyanesos a la seua persona, degut a 'un excés de crítiques sobre l'assumpte del mitjó que ha contribuït a victimitzar a l'actual batlle'.

Per altre costat, també podeu llegir a L'Indépendent una entrevista amb Jacqueline Amiel-Donat. En aquesta anuncia que constituirà 'una associació llei 1901 reunint, més enllà dels 9 elegits, tots aquells que han format part de l'equip i que han participat a l'elaboració del nostre projecte.
Aquesta associació serà un lloc i un objecte d'intercanvi amb els ciutadans, per restaurar de nou la ciutat i fer-se ressò de les seves necessitats i expectatives. Observarem una estreta vigilància de l'acció municipal i oferirem una alternativa. El que cal és crear un vincle permanent i estret entre tots els perpinyanesos, preparant un Perpinyà per a tots'.
També anuncia que, a partir d'ara, participarà en les votacions del Consell Municipal.

 
Jean Codognès
tornar

Versió per imprimirEnviar a un amic

CC

IQUA