|
DIMARTS, 18/08/2009 - 18:05h
Marc Gratacòs veu finalment reconegut el títol de campió estatal de Patí de Vela
La RFEV accepta un any després l’apel.lació del Club Natació Badalona
El 65è Campionat d’Espanya de Patí de Vela que es va disputar l'agost de l'any passat a Cadis té oficialment guanyador badaloní. Marc Gratacòs, regatista del Club Natació Badalona, ha vist com es feia justícia i la Federació Espanyola de Vela li reconeixia el títol de campió. Els jutges han acceptat el recurs presentat pel club badaloní per un polèmic control de pes que no va desqualificar Ramón Calero, del RCN Puerto Santa Maria.
Calero va navegar amb un patí amb un pes per sota del permès pel reglament no ha estat fins un any més tard que la Federació ha pres la decisió de desqualificar Calero i denunciar les irregularitats que es van produir durant el campionat. Aquesta decisió ha canviat la classificació final, donant el campionat a Marc Gratacòs (CN Badalona), seguit de Rafa Ruiz (Vistahermosa CG), i Carles Crespo (CN Badalona). Així doncs, brillant paper del Club Natació Badalona en aquest campionat, que continua acumulant èxits en aquest esport i primer títol estatal per Marc Gratacòs.
Classificació General Final: 1- Marc Gratacòs (CN Badalona); Rafa Ruiz (Vistahermosa CG); 3- Carles Crespo (CN Badalona); 4- Pau Gratacòs (CN Badalona); 5- Xavier Roca (CN Sitges)
|
|
|
|
|
|