|
DIJOUS, 31/07/2008 - 11:05h
Tornen els Vespres Digitals a la Biblioplatja
Jordi Marín obrirà un cicle de conferències entorn el món de les TIC i la comunicació
El programa 'Clica l'Estiu' promugut per la Regidoria de Societat de la Informació de l'Ajuntament d'Arenys de Mar i desenvolupat per Arenys.Org contínua endavant. Després dels cursos realitzats durant el mes de juny ara arriba un cicle de conferències a la Biblioplatja. Cada divendres del mes d'agost, en un indret estiuenc, diferents conferenciants ens aproparan al món de les TIC, especialment en l'àmbit de la comunicació.
Un nou model de comunicació audiovisual de proximitat
L'encarregat d'obrir els Vespres Digitals d'aquest estiu 2008 serà el Director-Gerent Consorci Digital Mataró-Maresme, Jordi Marín. Aquest consorci es va crear per tirar endavant la primera televisió digital pública del Maresme en la que participen diferents poblacions. Marín explicarà la seva experiència i el seu parer sobre el futur dels mitjans de comunicació locals i de proximitats arrel de l'entrada en joc de les TIC.
A l'Agost cada divendres una proposta engrescadora
Els Vespres Digitals es presenten amb un programa engrescador en el que cada divendres, durant tot el mes d'agost, passarà un personatge de renom en el món de la comunicació. Saül Gordillo, autor del llibre Nació.Cat i director de l'Agència Catalana de Notícies, Antoni Esteve, president del Grup Lavínia i Enric Sierra, director de La Vanguardia Digital, seran els protagonistes d'aquest cicle.
|
|
|
|
|
|