VilaWeb.cat
VilaWeb.tv
Nosaltres.cat
MÉSVilaWeb  Correu  Clau
Vilaweb  
DIVENDRES, 27/07/2007 - 09:23h

Retards durant tot el dia a la xarxa de rodalia de Renfe

Les línies C-1, C-3, C-4 i C-7, encara acumulen retards de mitja hora

L'avaria d'un tren avui a les 7.20 a l'estació de Sants de Barcelona ha causat retards d'entre mitja hora i una hora al servei de trens de la rodalia de Renfe, segons que informa la companyia; les línies més afectades han estat la C-2 i la de l'aeroport del Prat, que ha quedat tallada fins a les 9.00. La companyia diu que el servei d'aquestes dues línies ja és plenament normalitzat, però la incidència també ha afectat totes les altres línies rodalia i la C-1, la C-2, la C-3 i la C-4 continuen amb retards de mitja hora, pel cap baix.

No només a la rodalia; també hi ha retards importants, de gairebé una hora, a la connexió ferroviària entre València i Barcelona. L'avaria ha tingut lloc en un tren 'Alvia' que fa el trajecte Barcelona-Madrid. A les 8.55, el comboi s'ha retirat de la via.

Reducció del servei de la rodalia fins al setembre

Les obres del TGV arriben a l'estació de Sants i això fa que el servei de rodalies disposi de 35 trens menys al dia. A partir de demà, les obres obligaran a interrompre una de les dues vies del trajecte Barcelona Sants-l'Hospitalet i es reestructuraran el servei i els horaris de les línies C-1, C-3, C-4 i C-7.

La línia C-1 (l'Hospitalet-Blanes) tindrà com a origen i destí l'estació de França, de manera que no donarà servei a les estacions d'Arc de Triomf, Plaça de Catalunya, Sants i l'Hospitalet/Molins de Rei.

La línia C-3 (l'Hospitalet-Vic) acabarà a Sant Andreu Arenal.

A la línia C-4 (Manresa-Vilafranca/Sant Vicenç de Calders) el servei serà l'habitual però disminuirà la freqüència de pas entre l'Hospitalet i Martorell.

La línia C-7 (Martorell-l'Hospitalet) finalitzarà a Montcada Bifurcació; així que no donarà servei a les estacions de Torre de Baró, Sant Andreu Arenal, Arc de Triomf, Plaça Catalunya, Sants i l'Hospitalet.

 
Versió per imprimirEnviar a un amic

CC

IQUA