| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimecres, 31 de desembre de 2025


divendres, 27 de juliol de 2007
>

Xavier Trias proposa que l'Ajuntament avanci les indemnitzacions



EL PUNT. Barcelona

Si dimecres era Jordi Portabella qui proposava que Fecsa-Endesa fes un pagament general als afectats, de 30 euros per cada sis hores sense corrent, sense necessitat que presentin la factura de compra dels béns que s'han fet malbé per culpa de l'apagada elèctrica, ahir va ser el torn de Xavier Trias. El president del grup de CiU a l'Ajuntament de Barcelona va llançar ahir la proposta que el consistori avanci als ciutadans afectats per l'apagada les indemnitzacions a les quals tenen dret. Xavier Trias va exposar que aquesta serà una de les propostes de CiU en la reunió conjunta que celebraran avui les comissions municipals de Sostenibilitat, Serveis Urbans i Medi Ambient i Seguretat i Mobilitat de l'Ajuntament per tractar la crisi provocada per l'apagada.

Trias ha avançat que CiU demanarà en aquesta reunió «responsabilitats i dimissions» perquè, al seu entendre, «es repeteix massa sovint la mateixa cançó que ens passen coses intolerables, però mai ningú assumeix cap tipus de responsabilitat».

El líder de CiU a Barcelona presentarà avui un conjunt de propostes amb la voluntat, va declarar ahir, de «buscar solució als afectats, perquè aquesta és ara la nostra prioritat». Concretament, CiU demanarà una modificació de crèdit en el pressupost del 2007 de l'Ajuntament de Barcelona per dotar amb pressupost un fons de compensació econòmica d'ajut als afectats, que anticiparà les indemnitzacions reglamentàries a les quals els afectats tenen dret. CiU també defensarà una major dotació econòmica a l'oficina municipal d'atenció al consumidor.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>L'exconseller Sabaté i Alternativa Verda demanen expropiar Endesa

>Montilla es reuneix amb les elèctriques quatre dies després

>Rajoy aprofita l'apagada elèctrica per obrir l'ofensiva contra els socialistes a Catalunya

>CiU exigeix la destitució de Rangel per haver impedit una compareixença

>L'«efecte Piqué»

>Molt xivarri i poca gent

>Corrent altern

>Fecsa només ha posat en servei tres de les nou subestacions previstes el 2002

>L'Ajuntament exigeix a la companyia que acceleri les inversions i faci més actuacions

>Comencen a ploure demandes

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.