DIJOUS, 12/06/2008 - 13:00h
Presenten la 'Comissió 100 anys d'estelada' a l'ateneu la Central, dins Els Dijous de l'Òmnium
La setmana que ve, Elisenda Paluzie parlarà de 'Finançament, inversions, dèficit fiscal i altres malentesos'
Aquest dijous, 12 de juny, a l'ateneu la Central de Vic es fa la presentació de la campanya per commemorar el centenari del naixement de la senyera estelada. L'acte començarà a 2/4 de 9 del vespre i consistirà en una taula rodona amb Oriol Falguera, representant de la Comissió 100 anys d'estelada; Xavier Aranda, membre del projecte 'El Camí'; Miquel Saborit, de la Unió excursionista de Vic; Xevi Roviró, folklorista; i Xevi Cortacans de la llibreria Muntanya de llibres.
La Comissió del centenari de l'estelada fa una crida al món excursionista i dels esports de muntanya perquè s'afegeixi a la celebració. La proposta és ben senzilla, es tracta de fer el que s'ha fet sempre però de forma coordinada i commemorativa dels cent anys: enfilar-se a les muntanyes amb l'estelada a la motxilla.
Dijous de la setmana entrant, 19 de juny, a la mateixa hora i al mateix lloc hi haurà la conferència 'Finançament, inversions, dèficit fiscal i altres malentesos' a càrrec d'Elisenda Paluzie, professora titular de Teoria Econòmica a la Universitat de Barcelona, directora del Centre d'Anàlisi Econòmica i de les Polítiques Socials (CAEPS) de la UB, màster en Economia Internacional i Desenvolupament Econòmic per la Universitat de Yale (1996) i doctora en Economia per la Universitat de Barcelona (1999). Recentment ha estat promotora de la campanya 'Economistes pel No' i és impulsora de 'Sobirania i Progrés'.
|
|
 Elisenda Paluzie
|
|
|
|