|
DIMARTS, 20/05/2008 - 00:04h
La poesia, protagonista de la nova Nit Temàtica de la mà de Toni Espí
Divendres 30 de maig tornen les Nits Temàtiques de VilaWeb Ontinyent i Ca les Senyoretes, amb una vetlada dedicada a la poesia. Després de sopar, Toni Espí oferirà una lectura de poemes del seu llibre ‘Reconstrucció’, guanyador de la XVII edició del Premi Comas i Maduell de poesia dels Premis Literaris Ciutat de Tarragona 2006, acompanyat per Remigi Roca al contrabaix. La nit seguirà amb un homenatge a Vicent Andrés Estellés, en els 15 anys de la seua mort.
L’homenatge consistirà en la lectura de poemes d’Estellés acompanyats al contrabaix per Remigi Roca. Tothom que vulga hi podrà prendre part recitant algun dels poemes que vos proposem a continuació o qualsevol altre de la vostra elecció. Si voleu participar en el recital, féu-nos saber quin poema preferiu perquè preparem el programa.
Del Cant de Vicent
“De pares pobres”
Del Llibre de meravelles
L’ofici
Assumiràs la veu d’un poble
Demà serà una cançó
De les Horacianes
“pare”
“res no m’agrada tant”
De La nit
“Aquests mes m’he comprat uns llibres. Molts de mesos”
De Les acaballes de Catul
“Treballe amb molt d’amor un idioma”
De Taula parada
Cançó de la rosa de paper
De L’engan conech
“No he desitjat mai cap cos com el teu”
De Declaració de principis
“em permetreu, encara, un orgull personal”
“res no em pot complaure tant com acabar la meua vida”
D’El gran foc dels garbons
“Em moriré escrivint els millors versos”
“Em posareu entre les mans la creu”
De l’Ora marítima
“Diran de mi: fou un obscur poeta”
De Sonata d’Isabel
“He aixecat, mentre escrivia, el cap”
El preu del sopar és de 22 euros, i com sempre, cal fer la reserva al 962358032 o a través del correu casa@ruralotos.com. Places limitades.
|
|
|
|
|
|