VilaWeb.cat
VilaWeb.tv
Nosaltres.cat
MÉSVilaWeb  Correu  Clau
Vilaweb  
DIVENDRES, 20/07/2007 - 06:00h

Repic d'olles contra la construcció del Tren de Gran Velocitat

Veïns de Barcelona acusen el TGV d'elitista i d'insostenible

Coincidint amb el primer ple del nou govern municipal de Barcelona, que ha de votar el traçat del Tren de Gran Velocitat (TGV), avui a les nou del vespre un grup de veïns del barri de Sants i de l'Hospitalet faran un repic d'olles. Protesten per les molèsties que els ocasionen les obres del TGV i es declaren contraris a la construcció d'un tren que representa un 'model elitista de ciutat'.'.

Es queixen de 'l'actitud immobilista de l'ajuntament', que no vol entendre el gest de la trentena de persones que, a principi de setmana, va tallar les obres del TGV, i demanen que es retirin els càrrecs contra els sis activistes que detinguts (ara ja en llibertat). Tot i que la protesta és cosa dels veïns de Sants i de l'Hospitalet, és previsible que s'hi sumin els barris i les ciutats per on ha de passar el TGV.

Segons l'empresa ADIF, la protesta que va obligar a tallar les obres del TGV ha costat uns 250.000 euros, i per això examina la possibilitat d'interposar una denúncia.

 
Versió per imprimirEnviar a un amic

CC

IQUA