Opinió
-
Mas renunciaria a ser cap de llista si CiU i ERC pactessin una candidatura
Francesc-Marc Álvaro
27.06.2014
-
Guanyem Barcelona: per un grapat de regidors
Gerard Horta
25.06.2014
-
Terra fèrtil
Assumpció Maresma
16.06.2014
-
Les darreres ignomínies de la fi del PP
Rafa Xambó
11.06.2014
-
Felipe de Borbó: Xàtiva no oblida
Josep Albinyana
10.06.2014
-
Building a tower to democracy
Liz Castro
09.06.2014
-
Fem pinya per votar la nostra independència
Quim Torra
08.06.2014
-
Iguals davant la llei? No, gràcies!
Lluís de Yzaguirre
04.06.2014
-
Què hi fem, en aquesta república?
Marta Serra
04.06.2014
-
A Catalunya el primer Borbó va ser Felip V i l'últim serà Felip VI
Armand de Fluvià
02.06.2014
-
Can Vies: potència simbòlica i emmascaraments del poder
Gerard Horta
01.06.2014
-
Mas es menja els altres 'marrons'
Amadeu Carbó
01.06.2014
-
De Patrimoni de la humanitat i de prioritats
Montserrat Serra
31.05.2014
Francesc Felipe
21.06.2012
La batalla guanyada a Amstel
La campanya iNano ha estat clarament un error de l'empresa Amstel. Ningú no dubta que la marca no volia molestar els valencians i, en general, una llengua que parlem milions de persones. Però el resultat efectiu és que molta gent s'ha sentit burlada, i amb raó. En un moment en què la nostra llengua és atacada per totes bandes, aquesta broma sobre la manera de ser i de parlar dels valencians no ens fa gens de gràcia. Tant més que a València les línies en valencià són en el punt de mira, l'ús de la llengua a RTVV pot quedar arraconat i hi ha una llei de la funció pública sense requisit lingüístic.
La resposta ha estat una acció contundent de la ciutadania valenciana, de la qual ens hem de felicitar col·lectivament, i hem de prendre'n bona nota. Les xarxes socials obren oportunitats que mai abans no havíem vist. Accions com aquesta o el #novullpagar són un indici que la ciutadania va agafant poder. No estem acostumats que rectifiquen tan ràpidament i esperem que, a la pròxima, la societat continue alerta, perquè és possible transformar les realitats. Els valencians, el respecte, ens el guanyem dia a dia.
La mínima cosa que es pot demanar a una campanya publicitària és que no ofenga el seu públic o una part del seu públic objectiu. I és exactament això que ha passat. També cal observar positivament la rectificació i la retirada de la campanya per l'empresa, tot un exemple de com s'ha de corregir la situació. No tot és corrupció i nanos a València, també hi ha els qui llegim 'Nosaltres els valencians' mentre fem una cervesa.
Editorial
-
La manera de guanyar importa
Vicent Partal
27.07.2015
-
La fi de Pujol i la fi de la Catalunya autònoma
Vicent Partal
25.07.2015
-
7 contra 155?
Vicent Partal
24.07.2015
-
El 155 o l'evidència de la desesperació
Vicent Partal
23.07.2015
-
Rajoy i els conceptes més elementals
Vicent Partal
22.07.2015
-
Anem a totes
Vicent Partal
21.07.2015
-
Ciutadans contra el(s) valencià(ns)
Vicent Partal
20.07.2015
-
Contra la revolució
Vicent Partal
17.07.2015
-
Les tres explicacions que no entendran mai
Vicent Partal
16.07.2015
-
Setanta-cinc dies per a treballar tots com bojos
Vicent Partal
15.07.2015
-
Bones vibracions…
Vicent Partal
14.07.2015
-
Turbulències, també a Podem
Vicent Partal
13.07.2015
-
Lleida és un gran exemple
Vicent Partal
10.07.2015
-
I ara un parell de preguntes
Vicent Partal
09.07.2015
-
Entre Irlanda i la CUP
Vicent Partal
08.07.2015
-
(In)justícies
Vicent Partal
07.07.2015
-
La democràcia té límits?
Vicent Partal
06.07.2015
-
Persistència per a guanyar
Vicent Partal
05.07.2015
-
Sumar
Vicent Partal
03.07.2015
-
L’embolic d’Iceta amb el 9-N
Vicent Partal
02.07.2015
-
Contra la 'llei mordassa'
Vicent Partal
01.07.2015
-
Europa, en perill
Vicent Partal
30.06.2015
-
A les vostres mans
Vicent Partal
29.06.2015
-
La trampa
Vicent Partal
26.06.2015
-
El retorn de la Generalitat
Vicent Partal
25.06.2015












