| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 3 de maig de 2024


dissabte, 5 de juliol de 2008
>

La costa del Garraf



M.L..
Potenciada per la Generalitat, la marca Costa del Garraf no engloba només la comarca que li dóna nom, sinó que inclou també el Baix Llobregat i l'Alt Penedès. Al Garraf, la individualitat dels municipis a l'hora de promocionar-se turísticament és un dels factors contra els que ha de lluitar el Consorci de Turisme del Garraf. «Al visitant li és igual on acaba un municipi i en comença un altre», explica la gerent del consorci, Carme Cerdà. Sitges és, sense dubte, el municipi «més potent» en l'àmbit d'atracció turística, segons la responsable del consorci. Carme Cerdà explica que el municipi ofereix entre un 90 i un 95% de tota l'oferta d'allotjament de la comarca.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Sense unió al Vallès

>Turisme de marca

>Ara, la marca Catalunya

>Penjats de Barcelona

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.