| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | divendres, 19 d'abril de 2024


dissabte, 5 de juliol de 2008
>

Penjats de Barcelona



T.M..
La marca Costa de Barcelona-Maresme té poc menys d'un any de vida. Va ser creada per iniciativa del sector privat –en especial dels empresaris hotelers a través del seu gremi– davant, d'una banda, del poc èxit de la marca en solitari Costa del Maresme –poc coneguda–, i de l'altra, de la impossibilitat de continuar venent la zona com si formés part de la Costa Brava després que els turistes es comencessin a queixar. La marca va rebre el suport del Consell General de Turisme de Catalunya, tot i que en principi l'empresariat de Barcelona del sector es mirava amb recel un territori que utilitzés com a principal reclam l'atractiu de la capital catalana. La nova marca la gestiona una fundació privada que presideix l'exalcalde de Santa Susanna, Joan Campolier (CiU), precisament un municipi considerat com la destinació turística emergent més important de la zona. A l'organisme hi tenen representació tant agències de viatges com hotels, càmpings, empreses de serveis o d'oferta turística complementària. També hi ha donat suport el Consorci de Promoció Turística, que depèn del Consell Comarcal del Maresme, i un destacat nombre de municipis s'han adherit a la marca. Tot i això, encara n'hi ha alguns on el sector turístic té un gran pes, com ara Malgrat de Mar, que es miren des de la barrera i a certa distància la nova experiència.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>La costa del Garraf

>Sense unió al Vallès

>Turisme de marca

>Ara, la marca Catalunya

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.