Des de fa pocs dies, el web del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que gestiona les marques Costa Daurada i Terres de l'Ebre, ha incorporat una central de reserves hoteleres per internet. De moment, s'hi poden fer reserves a uns setanta establiments del Camp de Tarragona, però l'objectiu a curt termini és augmentar-ne el nombre i incorporar-hi càmpings, apartaments i establiments de turisme rural. A més, enguany es vol posar en marxa una pàgina que englobi l'oferta de les Terres de l'Ebre.
Malgrat que altres centrals de reserves impulsades per administracions no han reeixit, Octavi Bono, gerent del patronat, afirma: «No ens equivocarem. La central no és un servei públic, sinó que volem donar valor afegit a la promoció turística i adaptar-nos als nous costums de la demanda.» Per això, el web és gestionat per Hotelopia (Grup TUI), un operador de reserves a la xarxa experimentat, que va guanyar el concurs de la concessió i que de fet és qui en fa la comercialització. Hotelopia té dominis a Itàlia, l'Estat francès, Alemanya i el Regne Unit, que actuaran com a caixa de ressonància de l'oferta tarragonina. Bono ha destacat que la central inclou un repartiment territorial dels hotels, perquè «tothom hi tingui un espai». Ara ja s'hi poden fer reserves, però quan estigui totalment acabada es podrà consultar en set llengües: català, castellà, anglès, francès, italià, alemany i holandès.