Continuen les obres de desdoblament de la carretera C-35 entre Vidreres i la Costa d'Alou, a Llagostera. Aquest és l'últim tram de l'eix entre Maçanet i Platja d'Aro sense característiques d'autovia. La setmana passada van finalitzar les obres de l'enllaç de Vidreres amb la carretera de Lloret. Aquests treballs van començar el mes d'abril passat i van provocar retencions importants de trànsit a causa dels canvis de circulació i les restriccions que es van haver de realitzar. En concret, es va desviar el trànsit pel ramal de l'enllaç en algunes direccions, i per l'N-II en altres. Els principals problemes de circulació es van detectar, principalment, a la sortida de l'AP-7, a Maçanet de la Selva.
Tot i que aquest tram està finalitzat i abans d'hora, perquè les previsions apuntaven que la circulació es normalitzaria el mes d'agost, encara queda molt per fer. El projecte preveu construir dos carrils de 3,5 metres per a cada sentit de la circulació, a part dels vials de serveis i elements de seguretat. En general, s'aprofita el traçat de la carretera existent, excepte en alguns punts on s'hauran d'executar petits trams de variant. Per exemple, ja s'ha començat a fer un pas inferior i una rotonda a cada costat del tronc a l'alçada de la urbanització Can Carbonell, al terme de Caldes de Malavella. També es projecten nous enllaços a Llagostera un dels quals connectarà amb la carretera de Tossa i a la Costa d'Alou, on la nova autovia permetrà accedir a la carretera de Girona i Cassà de la Selva o seguir en direcció a Santa Cristina.
Les obres de desdoblament de la C-35 van començar el juliol de l'any passat i tenen un cost de 63 milions d'euros. El termini d'execució és de 24 mesos. Per tant, l'obra no s'inaugurarà fins l'estiu del 2008.