| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 23 de desembre de 2025


dilluns, 29 d'octubre de 2001
>

El Pomar perd contra el Sants i no pot encadenar la tercera victòria consecutiva

Els jugadors pomarencs van pagar els seus errors defensius

ROGER PASCUAL . Barcelona
El Pomar va sortir derrotat en el seu retorn al camp del Sants (3-1), equip amb el qual havia lluitat per l'ascens a primera catalana la temporada anterior. Dues badades defensives van cavar la fossa dels badalonins, que van tornar a demostrar la inoperància ofensiva de les primeres jornades de competició. La major efectivitat dels locals va ser suficient per tallar la línia ascendent dels jugadors que dirigeix Pedro Rodríguez.


+ Un jugador del Pomar prova de controlar una pilota, en una imatge d'arxiu  Foto: T.MULA
1a CATALANA 3 SANTS: Núñez, Agustín, Isaac, Víctor, Álvaro, Cos, Juanito, Fuentes, Dani, Javi i Palomo. Canvis: Doñoro per Fuentes (22'), Plaza per Dani (76') i Valiente per Álvaro (67'). Altres suplents: Josep, Marcel (p), Bonnillo i Loco. 1 POMAR: Yeste (2), Efrén (2), Rafa (2), Díaz (2), Dani (2), Manu (2), Juanito (3), Gual (3), Josué (2), Romario (2) i Azañón (2). Canvis: Àlex Bursch (1) per Díaz (49'), Landi (3) per Romario (59') i Espín (2) per Efrén (76'). Altres suplents: Jackson, Jordi (p), Antúnez i Àlex Roncero. Gols:1-0, Dani (42'). 1-1, Juanito (56'). 2-1, Dani (69'). 3-1, Plaza (86'). Àrbitre: Estrada Fernández. Regular. Va amonestar amb targeta groga Javi (21'), Juanito (71'), Cos (89') i Valiente (92'), del Sants, i Díaz (23'), Romario (42'), Àlex Bursch (64'), Rafa (73'), Josué (77'), Gual (83') i Espín (84'), del Pomar. Públic: Uns 550 espectadors al municipal de la Magòria. Els jugadors del Sants i del Pomar van oferir ahir un joc embolicat a tots aquells que, superant els trasvalsos horaris, havien arribat puntuals a la cita. Ambdós equips es van submergir en un joc sense continuïtat. Una falta servida per Gual als cinc minuts de joc va ser l'única aportació ofensiva dels badalonins en tota la primera part. A partir d'aquell moment les oportunitats de gol, servides en comptagotes, van arribar de les botes locals. Després d'avisar en dues ocasions, Dani, el davanter més inspirat dels de Sants, va aconseguir inaugurar el marcador quan quedaven tres minuts per al descans en aprofitar un greu error dels centrals badalonins. La segona part va despertar menys ennuvolada. El Sants seguia dominant, i Yeste va haver de salvar un parell d'ocasions clares de l'omnipresent Dani. Quan millor estaven jugant els barcelonins, el pitxitxi del Pomar, Juanito, va superar Núñez amb un xut creuat. Però una altra errada defensiva en el llançament d'una falta va permetre que Dani fes el seu segon gol. Els badalonins encara haurien pogut anivellar la balança en una gran triangulació que Manu no va saber resoldre, però un minut més tard, Plaza, recollint el testimoni del golejador de Dani al qual havia substituït , va aprofitar un refús de Yeste i va firmar el 3 a 1 definitiu.

 NOTÍCIES RELACIONADES

> ELS VESTIDORS

> La UE Vilassar ratifica el seu bon moment de joc amb una victòria contra l'Europa

> L'Alella Marfil respira una mica en guanyar el Berga amb un gol de Manolo a quatre minuts del final

> El Premià planta cara i fa un bon partit, però no té sort i acaba perdent contra el Guíxols

> La UE Cerdanyola recupera la línia de principi de temporada i goleja el Santboià a domicili

> El Girona continua sense fer un joc convincent però obté una victòria revitalitzadora

> Això sí que és futbol

> FUTBOL

> El Morell s'ennuega amb el joc travat de l'Horta i encaixa una nova derrota com a visitant

> 1a REGIONAL. GRUP 6 2a REGIONAL. GRUP 1

> El Palafrugell s'avança però llença el partit al primer quart d'hora de la segona part

> 2a REGIONAL. GRUP 1 2a REGIONAL. GRUP 2 2a REGIONAL. GRUP 3

> El Nàstic pega primer però es deixa empatar

> Els rivals directes del Nàstic guanyen els seus partits i es distancien dels granes

> El Guíxols treu el màxim rendiment del contraatac i remunta el gol inicial del Premià

> «Fa molt que pensem que mereixem guanyar i no guanyem»

> La UE Valls encadena la sisena derrota consecutiva contra el Martinenc

> El Peralada reacciona a la segona part, iguala dos gols en contra i té el triomf al seu abast

> El Lloret fa una bona primera part i aconsegueix la primera victòria de la temporada

> Remuntada espectacular de la Grama B

> Un empat amb regust de derrota

> El Sant Roc perd contra el Cerro (2-0) i s'allunya de les primeres posicions

> El Bufalà encadena contra el Sant Martí a casa el tercer empat consecutiu tot i fer una bona segona part

> El Badalona veu trencada la imbatibilitat i perd contra un Cerdanyola molt defensiu

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.