diumenge, 18 de maig de 2003 >
Pagans diu que el centre de primària de Girona-II incorporarà una escola bressol
Va fer un acte electoral al sector, als pisos Barceló de la Creueta i a Pedret
MONTSE BARRERA
.
Girona
L'alcaldessa de Girona en funcions, Anna Pagans, va anunciar ahir durant un acte electoral a Girona-II que el futur centre de primària que es preveu en aquest sector incorporarà una escola bressol. Pagans va dir que Ensenyament li ho ha acceptat aquesta setmana per telèfon, després que el departament inicialment mostrés la discomformitat a la incorporació. Pagans va fer campanya també als pisos Barceló de la Creueta, on va ser convidada a te amb menta, i a Pedret.
 +
Anna Pagans i membres de la candidatura, a l'acte de Girona-II.
Foto:
MONTSE BARRERA.
|
Pagans va visitar primer els pisos Barceló de la Creueta, on la majoria de veïns marroquins que hi viuen havien anat al mercat, però va ser degudament atesa i fins i tot convidada a te amb menta, juntament amb membres de la candidatura. Pagans, que va dirigir-se en català als nens i en castellà als adults, va fer, una hora després, un nou acte de campanya al parc infantil de Girona-II, on va ser rebuda per prop d'una cinquantena de persones.
La candidata del PSC, amb la veu una mica afònica, va anunciar que Ensenyament s'havia compromès a fer el projecte de la nova escola de primària, i que a més havia acceptat construir-hi una escola bressol. Va indicar també que el departament, davant la necessitat de places escolars, havia demanat un terreny provisional per instal·lar-hi aules prefabricades, la qual cosa va dir que se li havia concedit en un altre indret del sector.
|