diumenge, 27 d'abril de 2003 >
El PSC de Blanes presenta una candidatura continuista i amb militants històrics del partit
Josep Marigó està convençut que aconseguirà l'alcaldia
ANNA PUIG
.
Blanes
L'experiència adquirida aquests quatre anys a l'oposició no es pot perdre, segons l'alcaldable socialista de Blanes, Josep Marigó, i per aquest motiu la majoria de regidors del PSC repeteixen als llocs capdavanters de la candidatura. Marigó té el suport també de figures carismàtiques del partit com l'exalcaldessa M. Dolors Oms, que tanca la llista.
 +
Els integrants de la llista socialista, ahir, a la sala de plens.
Foto:
ANNA PUIG.
|
La presentació de la candidatura es va fer ahir al migdia a la sala de plens enmig d'un ambient eufòric. El PSC es mostra convençut que arrabassarà l'alcaldia al convergent Ramon Ramos i així mateix ho va manifestar el cap de llista socialista, Josep Marigó: «Ja ha arribat l'hora d'un nou estil de governar, estem preparats i volem donar un nou caire al poble i a l'Ajuntament», va dir.
L'acte d'ahir va consistir en la presentació de tots els integrants de la candidatura, que aplega militants històrics i carismàtics al municipi com M. Dolors Oms, alcaldessa durant dotze anys, que tanca la llista. També hi ha exregidors com Josep Alenyà (número 20), José López (número 18) i Natàlia González (13).
Els llocs capdavanters de la candidatura, però, els continuen ocupant els actuals regidors socialistes que aquests darrers quatre anys han treballat des de l'oposició, a excepció de Josep Pérez i Juan Ramos, que són els únics que no repeteixen. El número 2 l'ocupa Joaquim Valls, que el 1999 anava de 7, i a continuació el segueixen Pepa Celaya, Pere Garcia, Lourdes Fàbrega i Joan Curbasí. La resta de la llista està formada per un químic, Quim Gallart (número 7), una biòloga, Laura Arjona (8), un empresari turístic, Francesc Paz (9), una comerciant, Antònia Coll (10) i per persones clarament involucrades amb el partit i la vida associativa de Blanes.
«Hem seguit un criteri a l'hora de confeccionar la llista que s'ha basat a buscar persones amb capacitat i idees per governar i que tinguin una qualitat de servei desinteressada per la gent i pel poble», va manifestar el candidat socialista. Per ell, el PSC té un millor coneixement de Blanes que el 1999 i l'objectiu és que la vila combini la història amb el futur i la qualitat de vida en consonància amb un creixement controlat.
|