dimarts, 30 d'abril de 2002 >
El Valls Fèlix Hotel intimida, però s'ennuega en el tir i perd el primer assalt del «play-off»
Els vallencs van bloquejar-se en el tercer quart, després d'una gran primera meitat, i van permetre la reacció del Gandia
EL PUNT
.
Gandia
El Valls Fèlix Hotel va perdre a Gandia el primer partit dels quarts de final del play-off pel títol a Gandia. Els vallencs amb l'empenta de més de 200 aficionats que van desplaçar-se a Gandia per veure en directe el partit van dominar durant la primera meitat i van tenir contra les cordes els valencians, però en el tercer quart van bloquejar-se i van permetre la reacció del conjunt local, que fins al final va controlar el partit. El baix percentatge d'encert dels vallencs en la segona meitat va ser una de les claus de la derrota del conjunt de Clavero, que dimarts (21 h) tindrà una nova oportunitat per sorprendre el Gandia i tornar a Valls amb l'esperança de poder solucionar l'eliminatòria al seu favor al Joana Ballart.
LEB-2. 1 / 4 DE FINAL
81 GANDIA: Rivero (19), Triguero (8), Llamas (10), Amat (22) i Howard (14) cinc inicial , Faubel, Perfecto García (5) i Josemi García (3). 20 / 27 tirs lliures. 23 / 37 tirs de dos. 5 / 17 triples: Rivero (3), Perfecto García i Howard. 35 rebots, 8 d'ofensius. 23 faltes personals. Eliminat: Triguero (36').
73 VALLS FÈLIX HOTEL: Rabert (1), Tombas (6), Rubio (7), Phillips (12) i Martínez (9) cinc inicial , Canals (15), Torres, Barceló (14), Macía (9) i Miguel. 23 / 29 tirs lliures. 16 / 29 tirs de dos. 6 / 30 triples: Barceló (2), Macía (2) i Tombas (2). 26 rebots, 7 d'ofensius. 26 faltes personals. Eliminat: Martínez (38').
Parcials: 19-19, 34-42; 57-51, 81-73.
Àrbitres: De Lucas i Cortés.
Públic: Un miler d'espectadors al pavelló municipal de Gandia.
El Valls Fèlix Hotel va demostrar durant els vint primers minuts de partit que no vol afrontar l'eliminatòria contra el Gandia amb l'etiqueta de víctima. Els vallencs van inquietar el Gandia en dos primers quarts gairebé perfectes, en què van controlar el ritme del partit, van jugar amb criteri i van acorralar els valencians.
Els vallencs, però, no van saber administrar els vuit punts de renda favorable que tenien al descans (34-42) i van diluir-se en el tercer quart. En aquest període, la defensa individual i pressionant del Gandia va bloquejar l'atac dels vallencs. Els blanc-i-rojos van perdre la paciència en els seus atacs, van deixar de trobar posicions còmodes de tir i van encetar uns percentatges d'encert negatius que els va fer perdre el control del partit. En tot el tercer quart els vallencs només van a
notar nou punts, mentre que el Gandia va revolucionar la velocitat del seu joc i va capgirar el resultat (57-51). La dinàmica del matx no era gens positiva, però els vallencs, lluny d'ensorrar-se, encara van etzibar un cop de ràbia que els va resituar en el partit a l'equador de l'últim quart (60-60). Els de Clavero, però no van definir la remuntada quan van tenir l'ocasió i el Gandia va respondre distanciant-se de sis punts, amb la qual cosa els vallencs van afrontar l'últim minut i mig a la desesperada. Van acabar d'ennegrir les estadístiques des de la línia de tres i el Gandia va aprofitar el joc desesperat i les personals dels vallencs per ampliar desmesuradament el resultat en un partit en què als blanc-i-rojos només els va mancar una mica més d'encert per encarar l'eliminatòria.
|