| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | dimarts, 17 de febrer de 2026

  Ikastolant o Rasputinejant?

El poliglotisme del president balear Jaume Matas creix per moments. Després de la immersió russa a cal Rasputin, ara s'ha empescat un neologisme per defensar l'escola en espanyol a ses Illes. Segons ell s'ha d'evitar que l'escola balear s'ikastoli. Per celebrar aquesta innovació i alhora congratular-nos per la publicació del llibre Joc de paraules d'Elisenda Roca i Pau Vidal, us proposem que aporteu paraules inventades que hagueu fet servir mai a la vida. Us demanem, doncs, neologismes creatius. El millor missatge rebrà un exemplar del llibre recomanat de la setmana: un llibre-joc basat en el concurs verbívor de BTV Joc de paraules, presentat per Elisenda Roca i amb la participació com a expert verbal de Pau Vidal, per gentilesa de l'editorial Empúries i de la llibreria virtual llibres.com.
----------
+ Veure tots els fòrums

+ Comparteix al Facebook o Twitter




Aportacions al fòrum:

# Maradentring
Passar-se tot el dia estirat al llit. Per extensió, aquella persona que s'hi ha d'estar al llit, ja sigui per malaltia o per lesió medul·lar.
Pompis Fabra
09/10/2004 13:05



# KOFI BREAK
Pausa que fa el cap visible dels onunistes entre Resolució i Resolució.
Armand
09/10/2004 11:27



# ONUNISME
Doctrina política basada en l'autocomplaença i en quedar-se tan tranquil, rentant-se les mans, després de cada Resolució.
Armand
09/10/2004 11:25



# DESEMBUSHAR
Alliberar la comuna del món de la porqueria en forma de tap que gairebé fa que la merda en vessi.
Armand
09/10/2004 10:54



# SADDAMITZAR
Penetrar pel darrere en territori iraquià, amb l'excusa de que això proporcionarà experiències de satisfacció massiva, però sense tenir precaució amb els obstacles que hom pot trobar pel camí.
Armand
09/10/2004 10:49



# OLIMPIQUÉ
Rara especialitat político-esportiva consistent en escapolir-se sempre just a temps per que la brutícia no t'esquitxi. La varietat OLIMPIQUÉ DE MARSELLA consisteix essencialment en el mateix però deixa el full de serveis una mica més net.
Armand
09/10/2004 10:29



# ESMASPERDUT (rectificació)
Estat en què es troba qui ha perdut la facultat de l'orientació, de saber per on es va o què es fa, després d'un fracàs electoral.

(Perdó per la rectificació, però abans se m'ha escapat el ratolí)
Armand
09/10/2004 10:18



# ESMASPERDUT
Perdre la facultat de l'orientació, de saber per on es va o què es fa, després d'un fracàs electoral.
Armand
09/10/2004 10:14



# Vulvarisme
Paraula grollera relacionada, de prop o de lluny, amb el sexe femení.
la pícara molinera
09/10/2004 09:40



# Fragar-se
Mantenir un càrrec més enllà de previsions i profecies. Perpetuar-se en algun indret geogràfic.
la pícara molinera
09/10/2004 09:38

« Anterior | Següents »
Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.