| Què és VilaWeb? - Publicitat - Correu - Versió text - Mapa web - English |
| Notícies | Xats - Fòrums - Enquestes | Top7 - Tots els fòrums | dimecres, 23 de juliol de 2025

ELS TOP 7 DE Barònims 30/06/2006 00:00

Si passeu per Llofriu, a l’Empordà, trobareu un bar que us incita a l’aturada: M’hi paro. Al passeig de Maragall barceloní hi ha un restaurant xinès que es diu Passin. Els barcelonins també poden anar a xarrupar al T’agrada?, al Tornem-hi o al Bar Mut. Ara que som a l’estiu, busquem barònims: noms de bars frescos i xirois, preferiblement amb verbs, pronoms febles i frases desfetes. El missatge més destacat rebrà un exemplar del llibre Sidokus, el sudoku musical de David Puertas i Bernat Puertas, per gentilesa de Clivis i la llibreria virtual llibres.cat.

1. La Tapilla Sixtina (Adrià Pujol)

És un bar del carrer Bailèn, em sembla, o prop d'qeust carrer quan creua amb la Gran Via...

2. Bar Beretxu, Almodo Bar, Bar Ra (Xavier Jansana)

A Molins de Rei (C/Molí, 1)hi ha un bar molt sovintejat pels buscadors de barbarismes: el "Bar Beretxu". En podeu saber més a www.barberetxu.com.
A Barcelona (C/Grassot, 36) hi podem trobar el local "Almodo Bar", no gaire visitat pel director.
També a Barcelona (Pl. Gardunya, 7) hi ha el "Bar Ra", els propietaris no s'hi van esforçar gaire en buscar el nom.

3. Abaixa el cap! (zemfira)

A la Ronda Guinardó de Barcelona hi ha un bar de nom "Abaixa el cap!". No vaig entendre-ho fins que en entrar-hi vaig comprovar que la porta d'entrada deu fer 1'70m o així. Els que superem aquesta alçada no ens queda altre remei que abaixar el cap.

4. Per a bascos criticaires... (llum)

el Bar a Kaldo!!!!!!!!!

5. Té 7? (Enric RC / Xavi Gil)

Al carrer indústria gairebé fent cantonada amb Sant Quintí a Barcelona, hi trobem el bar "SI T 7" és a dir, "Si té set"

A Girona, fa temps, en vaig veure un que es deia 6T7.

6. Els romans ja bufaven (eladi)

A Consell de Cent hi ha el BARE NOSTRUM.

7. Sempre obert (Miquel Graupera)

A Mataró, recordo un bar a la carretera, anomenat Maitanquis ...

Una producció de Partal, Maresma & Associats. 1995 (La Infopista) - 2000.
Secció mantinguda per Màrius Serra
Posa VilaWeb a la teva pàgina.