Europa press

Jordi Sánchez interpreta una sèrie còmica sobre les relacions de parella la nit dels dijous a TV3
15:2618.11.2003
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
La Televisió de Catalunya (TV3) estrena dijous que ve dia 20 una nova comèdia de situació sobre les relacions de parella, i repeteix amb Jordi Sánchez com un dels seus actors principals.
Tot i que aquesta nova sitcom compta amb el referent de ''Plats Bruts'', el director de TV3, Joan Oliver, ha assegurat avui durant la presentació "que funcionarà i tindrà èxit". La sèrie està coproduïda pel canal català i l''Avern Produccions.
Els ingredients bàsics per garantir l''esmentat èxit són "els bons, divertits i potents guions, així com els sis protagonistes i una cadena que aposta pel gènere", ha dit el director de programes, Francesc Escribano.
Els actors protagonistes a ''L''un per l''altre'' són Jordi Sánchez, Mònica Glaenzel i Anna Maria Barbany -integrants de l''exitosa comèdia ''Plats Bruts''-, i Jaume Bernet, Rosa Boladeras i David Bagés.
La sèrie, que transcorre al barri d''Horta de Barcelona, arrenca amb la decisió de Toni (Jordi Sànchez), professor d''Història en una escola i Maria (Mònica Glaenzel), recepcionista en un hostal, de cancel·lar el seu casament sense estar-se de res a canvi d''instal·lar-se a viure en un pis situat a sobre d''un sex-shop, regentat per la mare d''aquest (Anna Maria Barbany) i just a sota del pis dels pares de Toni.
"Els meus pares ens diuen: si no us caseu us regalem un pis", ha comentat Sànchez, i llavors comencen els embolics en aquesta sèrie còmica basada en les relacions de parella.
El repartiment a ''L''un per l''altre'' segueix amb Jaume Bernet, qui interpreta Poppins, la parella de la Rosa i la mare de Toni. "És un prejubilat dedicat als seus dos hobbies: la vida contemplativa i el rock", ha explicat Bernet.
Rosa Boladeras, que amb el paper de Joanna posa molt nerviosos els homes de la sèrie treballa al mateix col·legi que Toni "és absurda i viu en un món paral·lel", ha comentat la pròpia actriu.
Finalment, David Bagés fa d''''El Calafell'', director de l''hostal on treballa la Maria. Un tipus simpàtic i seductor però amb una vida sentimental caòtica i promíscua.
Els 14 capítols, aptes a partir dels 16 anys, de 25 minuts cadascun i integrats en aquest gènere, veuran la llum cada dijous després del Telenotícies Vespre, cosa que significa que la segona part competirà en audiència amb ''Cuéntame'' de Televisió Espanyola i ''Gran Hermano'' de Telecinco.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











