Europa press

R.Unit.- El Govern britànic admet que podria restringir l'entrada d'immigrants en el cas que la crisi empitjori
10:3327.05.2012
LONDRES, 27 (EUROPA PRESS)
El Govern del Regne Unit està valorant contenir la immigració al país en cas que s'intensifiqui la crisi a l'eurozona, segons ha revelat la ministra de l'Interior britànica, Theresa May.
En una entrevista concedida al rotatiu britànic 'The Daily Telegraph', May ha admès per primera vegada que el Govern encapçalat pel 'premier', David Cameron, està avançant en "plans de contingència".
Un dels escenaris que preveu May per a l'aprovació d'aquesta mesura és l'empitjorament de la situació econòmica a la zona euro, que podria comportar un desplaçament massiu de persones a altres països de la Unió Europea (UE) com el Regne Unit.
Tot i això, la titular d'Interior britànica ha matisat que igualment s'estan valorant els fluixos migratoris que poden procedir d'altres punts del mapa i no només d'Europa. En aquest sentit, ha reconegut que els índexs d'immigració europea no s'han vist incrementats.
'The Daily Telegraph' precisa que el Govern britànic està estudiant restringir l'entrada de ciutadans residents en països de l'eurozona per trobar feina mitjançant el requeriment de visats.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











