Europa press

Logo ep

    L'Estat limita a 600.000 euros el sou de la cúpula a entitats amb ajudes i a 300.000 a intervingudes

    14:3903.02.2012

    MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

    El Govern ha limitat a 600.000 euros el sou de la cúpula en les entitats que han rebut ajudes públiques i a 300.000 euros en què han estat intervingudes per l'Estat, ha anunciat el ministre d'Economia, Luis de Guindos.

    El Govern ha establit un límit als sous de les entitats financeres que han rebut ajudes públiques a través del Fons de Reestructuració Ordenada Bancària (FROB), organisme dependent del Banc d'Espanya.

    Així ho ha anunciat el ministre d'Economia i Competitivitat, Luis de Guindos, en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres que ha donat 'llum verda' a la reforma del sector financer que, entre d'altres mesures, exigix una provisió addicional a la banca per import de 50.000 milions d'euros.

    Estes limitacions seran aplicables tant a les entitats beneficiàries de crèdits del FROB a un tipus d'interés del 7,75%, el que inclou a les caixes que es van integrar en grups més grans, i les injeccions de capital que han derivat en la intervenció de les entitats.

    Segons ha explicat la vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, es fixen estes limitacions de sou en les entitats que han rebut aportacions de diners públics "de la mateixa manera que es fixen límits a les remuneracions per a casos on el sector públic té activitat".

    Alhora, el Govern ha acordat simplificar les estructures de caixes d'estalvis que no tinguen activitat de crèdit, per la qual cosa estes queden limitades a l'assemblea general i al consell d'administració, amb la finalitat de reduir els costos en les entitats.

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies