Europa press

AMPL.- Successos.- Investiguen la mort d'un jove trobat en una cambra frigorífica de Torregrossa
15:1222.03.2010
LLEIDA, 22 (EUROPA PRESS)
Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'un jove de 24 anys trobat en una cambra frigorífica d'una empresa de fruita de Torregrossa (Lleida), segons han informat a Europa Press fonts de la policia catalana, que descarta la mort violenta.
Els fets van tenir lloc ahir a la tarda quan el jove va entrar a les cambres frigorífiques de l'empresa per recollir fruita, però en veure que no sortia els seus familiars van anar a buscar-lo i el van trobar inconscient.
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) va rebre l'avís cap a les 15.51 hores i, mentre es desplaçaven, es va dirigir als familiars perquè practiquessin maniobres de reanimació, que van continuar a l'arribada dels sanitaris.
El jove, que presentava parada cardiorespiratòria i hipotèrmia, va ser evacuat i se li va practicar reanimació a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on va morir.
La policia ha descartat la mort violenta ja que al cos del jove no s'hi van trobar signes de violència, i serà l'autòpsia la que haurà de determinar les causes exactes de la mort del jove.[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











