Europa press

Successos.- Detinguts 18 Àngels de l'Infern per associació il·lícita i altres delictes com tràfic de drogues
10:2221.04.2009
MADRID/BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)
La Guàrdia Civil ha detingut 18 membres dels Àngels de l'Infern, un mínim de deu d'ells a Barcelona, en una operació en què s'han fet registres a set províncies, segons han informat a Europa Press fonts de la investigació.
Als detinguts se'ls relaciona amb un delicte d'associació il·lícita, però també hi ha implicats en delictes de tràfic de drogues, tràfic d'armes i extorsió.
L'operació, en què col·laboren els Mossos d'Esquadra, ha començat aquesta matinada i continua oberta, pel qual no es descarten més detencions, i la investigació està sota secret de sumari.
Els agents han registrat cap a les 6.00 hores un local del carrer Roc Boronat a la confluència amb el carrer Pujades, al barri del Poblenou de Barcelona, on s'han reunit un gran nombre de periodistes.
TROBEN UNA PARET FALSA
En principi havia de ser un registre ràpid, però la policia hi ha trobat una paret falsa, pel qual han necessitat la intervenció dels Bombers de Barcelona, que hi ha desplaçat dues dotacions, per enderrocar el mur amb serres hidràuliques.
A més, s'ha registrat un altre local del carrer Fluvià amb el carrer Ramon Turró, també al barri del Poblenou.
La propietària d'un bar pròxim al local registrat al carrer Pujades ha explicat a Europa Press que hi vivia un únic home que tenia una motocicleta Harley Davidson, i que normalment no hi havia reunions o concentracions de motards.
Segons ella, el jove, que treballava de vigilant de seguretat en un bar de 'motards' pròxim, "sempre estava dormint".
Els Àngels de l'Infern són un grup vinculat tradicionalment al món de les motocicletes però que, segons les fonts consultades, està integrat per coneguts membres de la ultradreta.
Fa poc, al Canadà han estat detinguts 150 membres d'una banda amb aquesta mateixa denominació però, de moment, no s'han trobat vincles amb els arrestats a Espanya, segons han precisat les fonts consultades.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











