Europa press

Logo ep

    Més de 4.000 militants s'inscriuen al congrés d'ERC i s'espera que 8.000 persones votaran a les primàries

    14:3116.05.2008



    BARCELONA, 16 de maig (EUROPA PRESS)

    Més de 4.000 militants s'han inscrit al congrés que ERC farà el 14 de juny, una setmana després que s'escullin a través de primàries el nou president i secretari general del partit, eleccions en què podrien participar més de 8.000 persones.

    En total, 4.077 persones dels 10.000 militants que té la formació s'han inscrit per a la cita del 14 de juny, on s'escollirà la resta de l'Executiva republicana. L'últim congrés del partit, que es va fer a Lleida el 2004, va reunir 2.800 militants.

    Fonts de l'Executiva d'ERC consultades per Europa Press han augurat una participació molt alta també de cara a les primàries --que tindran lloc el 7 de juny--, que poden mobilitzar més de 8.000 persones, cosa que suposaria el 80% de la militància.

    Les mateixes fonts han indicat que aquestes xifres sense precedents deixen "més obert que mai" el resultat del congrés i de les primàries.[FIN]

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies