Europa press

Rodalies.- Restriccions en sis línies entre demà i diumenge per obres a Sants
14:3514.12.2007
BARCELONA, 14 de desembre (EUROPA PRESS)
El gestor públic adscrit al Ministeri de Foment Adif ha anunciat avui restriccions en sis línies de Rodalies de Renfe i en els serveis de Mitjana i Llarga Distància entre les 23.00 hores de demà i les 08.00 hores de diumenge, per obres de millora a l'estació de Sants de Barcelona.
En concret, la línia C-1 realitzarà el seu recorregut habitual en el trajecte Maçanet-Mataró-Plaça de Catalunya i no prestarà servei en el tram Plaça de Catalunya-Sants-l'Hospitalet.
La C-2 sud també realitzarà el seu recorregut habitual en el trajecte Sant Vicenç-Vilanova-Gavà i en el trajecte d'aquesta estació i Barcelona Sants, Renfe oferirà un servei alternatiu d'autobús. A la C-2 sud els trens tindran com origen o destí l'Estació de França i prestaran el seu servei habitual en el trajecte Barcelona Clot-Maçanet, pel que no prestaran servei a les estacions de Passeig de Gràcia i Sants.
La C-3 farà el seu recorregut habitual en el trajecte Puigcerdà/Vic-Plaça de Catalunya i no prestarà servei en el tram Plaça de Catalunya-Sants-l'Hospitalet. La C-4 circularà normalment en els trajectes Manresa-Plaça de Catalunya i l'Hospitalet-Vilafranca-Sant Vicenç de Calders i quedarà sense servei el tram Plaça de Catalunya-Sants-l'Hospitalet.
La C-7 tindrà el seu trajecte normal entre Martorell-Sant Andreu Arenal, mentre que entre aquesta estació i Plaça de Catalunya, els viatgers disposaran dels serveis de les línies C-3 i C-4. Així, quedarà sense servei el tram Plaça de Catalunya-Sants-l'Hospitalet. A la C-10 Renfe prestarà un servei de tren llançadora entre el Prat i l'Aeroport i per a la resta de trajectes, oferirà un transport alternatiu d'autobús.
MITJANA I LLARGA DISTÀNCIA.
En els serveis de Mitjana Distància, el tren Portbou (20.30) Sants (22.46) de demà realitzarà el seu recorregut habitual fins a Barcelona Clot (22.37), des d'on circularà desviat fins a l'Estació de França, pel que no efectuarà parada a les estacions de Passeig de Gràcia i Sants.
Dissabte, els trens de Mitjana Distància afectats seran els que uneixen Barcelona Sant Andreu Comtal (06.15) i Móra la Nova (08.45), que endarrerirà la seva sortida d'origen fins a les 07.00 i circularà desviat fins a Sant Vicenç de Calders, sense efectuar parada a Clot, Passeig de Gràcia i Barcelona Sants i el tren entre Barcelona Sant Andreu Comtal (06.52) i Lleida (10.05), que iniciarà el seu recorregut a Sant Vicenç de Calders. Els viatgers de Sant Andreu Comtal, Passeig de Gràcia i Sants disposaran d'un servei d'autobús en aquesta última estació (07.36) per desplaçar-se fins a Sant Vicenç de Calders.
També diumenge, el tren de Mitjana Distància entre Barcelona Sant Andreu Comtal (07.14) i Reus (08.55), quedarà suprimit i els viatgers podran utilitzar el tren següent a Sant Andreu Comtal (07.44) fins a Tarragona, on els viatgers amb destí Vila-seca i Reus disposaran d'autobús.
Pel que fa als serveis de Llarga Distància, demà els trens Arco Alacant (18.20) - Barcelona (23.46) i Finisterre Vigo/Gijón - Barcelona (23.24) s'acabaran el seu recorregut a Tarragona, des d'on els viatgers continuaran el viatge en autobús fins al destí.
Diumenge no circularà tren Alvia Barcelona (07.00) - Madrid (12.00). Alhora, poden patir retards quatre trens de Llarga Distància amb sortida o arribada a Barcelona Sants entre les 07.00 i les 08.00 hores.
Per atendre les necessitats d'informació dels viatgers, Renfe i Adif reforçaran els equips d'atenció al client a les estacions afectades. En total, s'incorporaran 80 persones per informar els viatgers dels canvis en la programació i les alternatives de transport.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











