Europa press

Les dones espanyoles tenen més estrès que els homes, principalment entre els 31 i els 40 anys
09:5528.11.2005
MADRID, 28 (EUROPA PRESS)
Les dones espanyoles tenen més estrès que els homes, principalment les que treballen fora de casa i tenen entre 31 i 40 anys, segons dades del baròmetre de consum 2005 elaborat per la Fundació Eroski, que recull Europa Press.
Així, el 31% de les dones entrevistades assegura que té molt o bastant estrès, respecte del 20% dels homes. L'estrès afecta més les dones amb una feina remunerada (42%) que les que no en tenen (27%).
Per grups d'edat, el percentatge més elevat de persones amb estrès es dóna entre els 31 i 40 anys (33%) i entre 21 i 30 anys (30%), mentre que els menys estressats són els més grans de 60 (17%) i els menors de 20 (21%).
Quant a l'estatus social, l'estrès afecta més la classe mitjana-alta (30%) que la mitjana o mitjana-baixa (24%), i per zones geogràfiques, Andalusia figura al capdavant (30%), al costat de l'àrea metropolitana de Barcelona i la zona centre-sud (29%). Els menys estressats són els ciutadans de Galícia i la zona Nord Centre (21%).[FIN]
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











