Europa press

Neix el diari a internet de Lleida AraPonent.cat
21:1226.03.2010
LLEIDA, 26 (EUROPA PRESS)
Lleida té des d'avui un nou mitjà de comunicació, AraPonent, concebut i editat exclusivament en format digital que promourà de manera prioritària la cobertura informativa de les comarques de la futura vegueria de Ponent --Segrià,Garrigues, l'Urgell, el Pla d'Urgell, la Noguera i la Segarra--.
Ara Ponent se suma a altres diaris d'àmbit territorial com AraVallès i Ara Girona o el sectorial Jornal.cat que tenen com a referent el digital Directe!cat, tots ells vinculats al grup Catmedia.
A més de galeries fotogràfiques i vídeos d'edició pròpia, AraPonent.cat inclou entrevistes, enquestes, una tira còmica, un aparador de llibres i una secció que engloba els blocs de Ponent sota el domini TerraFerma.cat.
Resum
-
Última Hora
-
Espanya
-
Món
-
Economia
-
Cultura
-
Societat











