Europa press

Logo ep

    Barcelona participarà en la Setmana Mundial del Cervell per fomentar l'interès per la ciència

    09:4115.03.2010



    BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)

    El Centre de Regulació Genòmica (CRG) farà la Setmana Mundial del Cervell amb activitats per a tots els públics del dilluns 15 de març a diumenge 21, amb l'objectiu de promoure el coneixement del cervell i fomentar l'interès cap a la ciència.

    Se celebra simultàniament a 76 països i té més de 2.200 centres col·laboradors. A Catalunya, hi participen més de 30 grups d'investigació en neurociències.

    Es tracta d'activitats destinades a escoles i públic en general, organitzades pel CRG al costat del Programa Barcelona Ciència, del Museu de Ciències Naturals i de l'Institut d'Educació de Barcelona, sota la coordinació de la investigadora del CRG Mara Dierssen.

    Des del CRG s'organitzarà una xerrada per al dilluns 15 sobre els "gens musicals", a càrrec de la doctora Mara Dierssen, i un taller per a estudiants de batxillerat per al dimecres 17.

    Per al dijous 18 s'oferirà un Concert-Neurofesta a la sala Razzmatazz titulat 'De robots i d'homes: passat, present i futur dels autòmats, androides i humanoides', a les 20 hores; i un taller per a estudiants de batxillerat. Les activitats acabaran divendres 19 a les 20 hores amb experiments i xerrades a la sala Luz de Gas.[FIN]

    Resum

    • Última Hora

      • Espanya

        • Món

          • Economia

            • Cultura

              • Societat

                Cercador

                Últimes notícies