Pere Plà i Jordi Feliu són els socis responsables de Diversing People i de la primera edició d'Expodeejay, que segons remarquen «no és una fira ni un festival, sinó un esdeveniment innovador amb dimensió comercial, artística i social». Punxar és la nostra professió és el lema promocional d'Expodeejay, il·lustrat de manera al·legòrica amb dos animals que realment punxen: un eriçó i un escorpí. Expodeejay oferirà al visitant tres dies de programació intensa, amb «festes, sortejos, concursos, concerts, conferències, tallers, taules rodones i tecnologia discjòquei». Cada dia La Farga obrirà les portes de les 10 del matí a la 1 de la matinada (el diumenge 8 fins a les 12 de la nit). Les entrades costen 22 (anticipada) i 25 euros per dia, i els abonaments per als tres dies, 55 i 62 euros.
L'espai del recinte firal quedarà repartit així: 3.000 metres quadrats per a estands es preveuen entre 70 i 100 expositors de tot el que té a veure amb el món dels discjòqueis: clubs, productors, segells discogràfics, emissores, empreses d'aparells d'àudio, etc. i 5.000 metres quadrats per a actuacions. Discjòqueis com ara Cristian Varela i César del Río, grups com ara Telephunken i una selecció de hip-hop per al matí de diumenge, liderada per Mucho Muchacho, seran alguns dels al·licients sonors d'una programació que apareix a www.expodeejay.com. La idea és que a l'escenari passin coses de manera ininterrompuda. Dissabte es farà una marató a favor de l'associació benèfica Discjòqueis contra la Fam, que rebrà part de la recaptació del dia, i diumenge hi haurà la final del concurs de discjòqueis, amb inscripcions obertes fins al 22 de febrer.
Expodeejay és patrocinador de la gala de lliurament dels premis Deejaymags, que es farà demà passat a Madrid.