Segons explica l'alcalde de la Jonquera, el dia 24 de desembre tots els clients de Movistar, entre ells l'Ajuntament, van quedar sense servei i des de llavors no poden usar el mòbil perquè no hi ha cobertura. De fet, ahir el servei encara no s'havia restablert. Jordi Cabezas va explicar ahir que «després d'infinitat de gestions infructuoses», el consistori ha pres la decisió de donar-se de baixa d'aquesta empresa i buscar-ne una altra, sobretot pels perjudicis que ha causat als serveis municipals, sobretot la policia local.
L'alcalde també es queixa del tracte rebut per la companyia Movistar, que pertany a Telefónica. «Hem trucat catorze vegades i no hem pogut parlar amb cap responsable de l'empresa, només amb una persona davant un ordinador, i no saps si és ella qui parla o l'ordinador», va manifestar Cabezas, molt contundent.
«NEGUEN L'AVARIA»
A més, l'alcalde jonquerenc es queixa que fins i tot Movistar ha arribat a negar que hi hagués cap avaria, i algun dels interlocutors de la companyia no sabia ni que existia la Jonquera. En vista de tot això, l'alcalde no només ha decidit abandonar la companyia Movistar, sinó que també ha fet un ban, que ja està penjat al tauler d'anuncis de la casa de la vila, on recomana als veïns que siguin clients d'aquesta companyia que també marxin i busquin una alternativa. «Hem recomanat als veïns que es donin de baixa també, com farà l'Ajuntament, perquè la companyia no ha tingut cap consideració, tenen molta cara», va comentar Jordi Cabezas, que va afegir que la situació ha estat «molt desagradable».
L'alcalde va explicar ahir que ja feia gestions per veure com podia canviar el consistori d'empresa de telefonia mòbil, però mantenint els números de telèfon que tenen actualment.