| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 2 de maig de 2024


diumenge, 7 de desembre de 2008
>

Un estudi del perfil




L'àrea de promoció econòmica de l'Ajuntament de Girona ha encarregat un estudi per conèixer quin és el perfil del client habitual del mercat de la Devesa de Girona. Des de l'òptica dels marxants, els ciutadans immigrants són el col·lectiu més nombrós que segueix optant per anar a comprar al mercat, unes sensacions que el consistori vol corroborar amb l'estudi. El treball també servirà per conèixer les procedències de la majoria de clients i estudiar les repercussions que pot tenir el nou mercat de Can Gibert del Pla sobre el mercat de la Devesa. Els dissabtes, el mercat de la Devesa es constitueix com una opció per a tota l'àrea metropolitana i la seva viabilitat sembla quedar fora de dubte. L'anàlisi servirà per veure si els dimarts, quan ja hi ha menys parades, es nota molt o no el nou mercat de Can Gibert i si cal replantejar-se el model de mercat dels dimarts. L'Ajuntament també estudia la possibilitat d'implantar un mercat a la zona de l'Eixample sud si funciona l'experiència pilot de Can Gibert del Pla.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>El Lleó, potser a la tarda

>Més de 100 marxants han sol·licitat parada per al nou mercat de Can Gibert

>Comença la campanya comercial de Nadal amb gent al carrer i por de la crisi

>HA NOTAT LA CRISI?

>Més gent, menys de calaix

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.